هفت نکته برای خرید جرثقیل دروازه ای برای مشاغل شما

جرثقیل های دروازه ای می توانند تفاوت زیادی در بهره وری و گردش کار شرکت شما ایجاد کنند.این هفت نکته برای خرید جرثقیل دروازه ای باید به شما در انتخاب جرثقیل مناسب برای کسب و کار شما کمک کند.

  1. تعیین کنید که ظرفیت جرثقیل برای جابجایی چقدر است.

انتخاب جرثقیل با ظرفیت بالابر مناسب بسیار مهم است.انواع مختلف اقلامی را که قصد دارید با جرثقیل حرکت دهید ، ارزیابی کنید.مشخص کنید کدام یک سنگین ترین هستند.سپس ، جرثقیلی را انتخاب کنید که ظرفیت وزنی آن به اندازه کافی بالا باشد تا بتواند این بارها را تحمل کند.

  1. تعیین کنید که طول جرثقیل باید چقدر باشد.

طول جرثقیل یکی دیگر از موارد مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.باید آنقدر باریک باشد که در فضایی که قصد استفاده از آن را دارید جا بگیرد.در عین حال ، طول آن نیز باید به اندازه ای باشد که بتواند بارهایی را که قرار است بلند کند ، در بر گیرد.

  1. تصمیم بگیرید که آیا به جرثقیل دروازه ای تک پل نیاز دارید یا جرثقیل دو پل.

جرثقیل های دروازه ای تک پل برای موقعیت هایی که فاصله زیادی از بالای سر وجود دارد و جایی که بارهایی که برداشته می شوند زیاد سنگین نیستند ، انتخاب مناسبی است.از طرف دیگر ، جرثقیل های دروازه ای دوپل برای استفاده در ساختمانهایی با سقف کم مناسب است.آنها همچنین یک انتخاب عالی برای بلند کردن بارهای بسیار سنگین هستند.

  1. نوع لاستیک هایی را که می خواهید بر روی جرثقیل در نظر بگیرید.

جرثقیل های دروازه ای دارای لاستیک می توانند آزادانه بر روی سطوح صاف حرکت کنند و به شما این امکان را می دهند که آنها را در هر کجا که قصد استفاده از آنها را دارید حرکت دهید.از طرف دیگر ، جرثقیل های دروازه ای سوار بر ریل ، همیشه در یک منطقه مورد استفاده قرار می گیرند ، زیرا لاستیک های فلزی آنها روی ریل هایی که محکم به زمین متصل شده اند حرکت می کنند.

  1. به دنبال یک جرثقیل باشید که برای نوع باری که قصد بالا کردن آن را دارید طراحی شده باشد.

اکثر جرثقیل های دروازه ای دارای طراحی کلی هستند که به آنها اجازه می دهد تا برای طیف وسیعی از برنامه های بلند کردن استفاده شوند.با این حال ، برخی از جرثقیل ها تخصص بیشتری دارند.به عنوان مثال ، برخی از جرثقیل های دروازه ای برای کشتی سازی ساخته شده اند.اگر هدف خاصی را برای جرثقیل در نظر گرفته اید ، به دنبال مدلی باشید که برای آن کار دقیق طراحی شده باشد.

جرثقیل دروازه ای

  1. درباره شهرت سازنده تحقیق کنید.

قبل از خرید جرثقیل دروازه ای خود ، باید همه چیز را در مورد شرکتی که جرثقیل را تولید می کند یاد بگیرید.انجام تحقیقات از طریق اینترنت روشی مؤثر برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نوع مشاغل ، صرف نظر از مکان آنها است.

  1. نظرات مشتریان را بررسی کنید.

نکته آخر این است که کمی وقت خود را صرف خواندن نظرات مشتریانی  کنید که جرثقیل های مشابهی را خریداری کرده اند که شما هم قصد خرید آنها را دارید.شما می توانید از طریق این نظرات ، در مورد کیفیت جرثقیل و سطح خدمات مشتری ارائه شده توسط شرکت ، اطلاعات زیادی کسب کنید.

با رعایت این هفت نکته برای خرید جرثقیل دروازه ای ، باید بتوانید جرثقیلی را انتخاب کنید که برای تجارت شما خوب عمل کند.اگر در این زمینه نیاز به راهنمایی های بیشتری دارید ، پس همین حالا با متخصصان ما در مجموعه آوا صنعت مشورت کنید تا بعدا از انتخاب خود پشیمان نشوید.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.